//BeLog Si Miraa

sedihhhhh ~
Tuesday, December 20, 2011 | 02:11 | 0 comments
Assalamualaikum  ...

haihaihai !!

lma sda tdk update belog syaaa ~ rndu sgtsgt ..
soryy aaa kpda yg follow sya tu klw sya blum follow blik ~
lmaa sdh nda on9 .. heheh ,, dont woryy .. nnti sya akn follow blik ~ heee :)

by the way ~
msuk ary ne , 4 ary sda kmii break baa .. ahaha ..
nda terasa nee aku ilank dea ...
smlam ada aku text diaa .. pnjg gilaaa ~
tp yg dia blas .. " sori susahkan kau .. kta jd kawan arh .. bye " ..
tu jaa . ahaha !! nda jugak aku bls . mls aku , lg pun aku msg dia yg aku ..
akn kasi lpa dia .. emm .. pas dia buat aku syg dia then kasi break aku ..
bru mw ckp " sori sshkan kau " .. engat senang kaa mw buat ?
sakitnyaa ati akuu . tp , aku tahan jaaa .. aku sbr slg ak mampu ~


hahah .. klw bole , aku mw benci diaa ~
tp , aku xboleee ..lgpun aku mls maw bnci2 dia ..
enda jgk aku dpt papa ~ sbb , mustahil jgk aku dpt kasi lpaa dia dlm msa 2-3 ary ..
klw dia ..senang jaa bhaa kan ? bkn jua dia syg btul sma aku .. ahahaha !!
4 ary sda aku break dgn diaa .. aku lgsg tedaa ngesss -.-
stress jugak laaa .. sbb , ak enda dpt lpaa apa yg jadi klw nda nges ~
sakit gilaagilaa atii akuu ~ sakit yg teramat sgt .. hahaha ,
tp . aku puas ati laa sbb 1st tym aku break nda nges nee ..

hohoho .. sya sdikit bangga ~! tp , mw tau ..
ati aku mcm mau ancur ckit2 nee ~
skrg lg cuti .. kwn2 aku sumanyaa jauhh ..
stakat luah2 gtuu , mnaa puas ..
maw jua jmpaa .. aishhhh ! sbr jaa aku ..
ahahah ,, ne laa kejaa aku asal hujung tahun ~
kasi lpaaa org jaaa .. thn lpas pun gtuu .. -.-
woaaaa ~! nda pa nda pa .. :)
ak masi ble survive bhaaa ..
aku masi ada fmily aku , kwn2 aku .. :)
nda jugak aku matii klw dia c tggal aku ..
palink2  .. rsa2 maw matii jaa laa .... ahahaa !

oke laa . smpai cne jaa ceta aku ..
penat aku menaip ~
lg pun . mst ceta aku borink kan ?
atw tlmpau mnta puji . heheh .
papa pun ~ enjoyyyy read yaaa :)
kbaiii ! love u so strong ~ muahmuahmuah !!

Older Post | Newer Post
The Girl

Celoteh si Miraa:
lmaaa tidakkk updateee beloggg ! misss thiss bloggg so muchh ! :)
hey there cute silent reader[s].
welcome to Mira's Blog :)
Do Follow me oke .. :)
then , i'll follow u back :)
THANK YOU !




TagBoard




Navigations Here

About Links Entries




Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Tutor by : Jaja n Lettha
Background By : Pijah
Best View : Google Chrome